De meest gestelde vragen over Bakker van de Ven aan Huis!
Mis je een vraag? Laat het ons weten op info@bakkervandeven.nl of bel op 0492 351 207
Op welke dagen kan ik laten bezorgen?
Bezorgingen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag. Er vinden geen bezorgingen plaats op zaterdag, zondag en feestdagen.
Hoe laat worden bestellingen afgeleverd?
Helaas kunnen wij daarop geen specifiek antwoord geven. Wij plannen onze route graag zo optimaal mogelijk.
Bij het plaatsen van de bestelling kun je een bestelinstructie achterlaten, waarin je kunt aangeven waar wij de bestelling mogen achterlaten indien je niet thuis bent.
Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen voor de volgende dag?
Plaats minimaal een dag voor de bezorgdag in jouw plaats je bestelling. Bestellen kan tot 22.00 uur 's avond.
Ook op zondagavond (tot 22.00 uur) kun je bestellen voor leverdag maandag.
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt uitsluitend via iDeal betalen in de webshop. Dit om de veiligheid van onze bezorgers te waarborgen.
Kunnen jullie ook bezorgen als ik niet thuis ben?
Wij zorgen ervoor dat je bestelling geleverd wordt, ook als je niet thuis bent.
Bij het plaatsen van je bestelling kun je hiervoor een bezorginstructie voor ons achterlaten.
Kan ik een ander afleveradres ingeven?
Je kunt aangeven op welk adres je jouw bestelling wilt laten bezorgen. Dit kan uiteraard afwijken van het factuuradres.
Het bezorgadres is bepalend voor de leverdag.
Welke minimale orderwaarde en bezorgkosten hanteren jullie?
Wij hanteren geen minimale orderwaarde voor bezorgbestellingen. Bezorgen is gratis.
Ik heb op een andere dag iets nodig
Dan leggen wij deze producten graag voor je klaar in een winkel naar keuze.
Maak in de webshop de keuze voor een winkel in de buurt en reken deze af. De bestelling zal dan op de gewenste datum voor je klaar liggen in de winkel.
Ik kan een bepaalde datum niet kiezen
Het zou zomaar kunnen zijn dat er op de gekozen bezorgdag niet bezorgd wordt op het aangegeven adres.
Elke woonplaats heeft een dag per week een bezorging.
Ik wil graag elke week dezelfde bestelling ontvangen
Je hebt de mogelijkheid om voor een herhaalde bestelling van maximaal 5 weken te kiezen.
Je betaalt deze bestellingen dan gelijktijdig vooraf via iDeal.
Na 5 weken kun je dan weer voor 5 weken vooruit bestellen.
Waarom mag ik een vaste bestelling maar voor 5 weken vooruit bestellen?
Wij hebben hiervoor gekozen omdat je deze bestellingen ook in een keer vooraf betaald. Tussendoor de bestelling wijzigen (m.u.v. bijbestellen) in dan niet meer nodig.
Daarnaast zetten wij onze aanbiedingen voor enkele weken in het systeem, zou je dan langer vooruit bestellen, dan loop je deze aanbiedingsprijzen mis.
Kan ik de bestelling nog wijzigen?
Producten bijbestellen kan altijd. Je kunt dan gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Deze wordt dan aan de bestaande bestelling toegevoegd.
Om een bestelling te annuleren dient telefonisch contact te worden opgenomen met 0492-351207